Як працює система

1. Укладення договору

  • Для укладення договору необхідно залишити заявку на сайті;
  • Відправити реєстраційні документи у відділ продажів і зачекати зворотнього зв'язку.

2. Авторизація

Клієнт, який уклав договір і був зареєстрований в системі, отримує доступ в особистий кабінет.
В особистому кабінеті клієнт має можливість:

  • замовити і роздрукувати рахунок на поповнення паливних карт;
  • перевірити баланс, рух коштів та залишок на рахунку;
  • сформувати звіт деталізацію транзакцій по карткам;
  • управляти послугами та лімітами на картках;
  • блокувати/розблоковувати картки;
  • змінити тримача картки;
  • змінити пін-код картки;
  • активувати електронну картку в застосунку SOCAR level

3. Історія платежів

У своєму особистому кабінеті клієнт має можливість зберегти чи роздрукувати рахунок-фактуру та інші бухгалтерські документи.
Весь пакет документів за звітний період (видаткова накладна, акт звірки, звіт деталізація) буде підготовлений і відправлений на адресу клієнта згідно реквізитів у договорі. Або через систему електронного документообороту з ЕЦП.