Як працює система
1. Укладення договору
- Для укладення договору необхідно залишити заявку на сайті;
- Відправити реєстраційні документи у відділ продажів і зачекати зворотнього зв'язку.
2. Авторизація
Клієнт, який уклав договір і був зареєстрований в системі, отримує доступ в особистий кабінет.
В особистому кабінеті клієнт має можливість:
- замовити і роздрукувати рахунок на поповнення паливних карт;
- перевірити баланс, рух коштів та залишок на рахунку;
- сформувати звіт деталізацію транзакцій по карткам;
- управляти послугами та лімітами на картках;
- блокувати/розблоковувати картки;
- змінити тримача картки;
- змінити пін-код картки;
- активувати електронну картку в застосунку SOCAR level
3. Історія платежів
У своєму особистому кабінеті клієнт має можливість зберегти чи роздрукувати рахунок-фактуру та інші бухгалтерські документи.
Весь пакет документів за звітний період (видаткова накладна, акт звірки, звіт деталізація) буде підготовлений і відправлений на адресу клієнта згідно реквізитів у договорі. Або через систему електронного документообороту з ЕЦП.